vineri, 18 martie 2011

Orez cu creveți

Vroiam ceva exotic, ceva bun, ceva care sa nu necesite multă muncă și mulți bani și care să nu mă trimită la cumpărături... Mă uit în congelator și... surpriză creveți.
Pentru rețetă avem nevoie de:
- creveți decorticați,
-orez cu bobul lung,
-castravete verde,
-ulei,
-unt,
-sare, puțin delicat și piper alb.
Se fierbe orezul, eu am pus la o cana orez o cana apă pentru ca am dorit să-mi iasă orezul ca cel fiert la oala chinezeasca.
Creveții se călesc în puțin unt, se adaugă și puțin ulei, peste se pune orezul fiert care se desface bob cu bob.
Se condimentează cu sare delicat și piper. La  urmă se adaugă castravetele verde tăiat cubulețe mici.
Eu l-am servit alături de o salată de surimi și câteva ciuperci coapte la grătar.
 Să aveți pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu