joi, 17 februarie 2011

Mazare cu pui

   O mâncare simpla, gustoasa și rapid de făcut. Nu a durat mai mult de 30 de minute...
    Pentru prepararea ei ai nevoie de:
-aripioare  de pui (eu am folosit vre-o 8 bucăți pe care le-am tăiat în doua),
-mazăre (eu am folosit congelata),
-ceapa,
-morcovi,
-ulei,
-suc de roșii sau bulion,
-faina de grâu (vre-o 2 linguri),
-sare, piper, foi de dafin și
-puțin mărar verde.
   Am tăiat aripioarele după cum am spus în doua le-am spălat și le-am pus la prăjit în puțin ulei.(10 minute) Când s-au rumenit puțin am adăugat ceapa tăiată julien și morcovul rondele și am lăsat totul sa se călească împreună.(5 minute)
   Mazărea congelata am pus-o peste ce aveam în oala la călit și am mai adăugat 1 cana apa.(am mai lăsat asa 5 minute) Când a fiert mazărea am adăugat sucul de roșii, sarea, piperul, foaia de dafin. Am legat totul cu faina înmuiată cu apa și am lăsat sa dea un clocot.(10 minute) Am dat mazărea la o parte de pe foc, am adăugat mărarul verde și... gata mâncărica.
   Să aveți poftă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu